Digi on lanseerannut uudet palvelupaketin nimeltään Digi 360, joka sisältyy nyt kaikkien Digin EX-, IX- ja TX-sarjan mobiilireitittimien mukaan veloituksetta ensimmäisen vuoden ajan. Asiakas voi valita, jatkaako sitä myöhemmin. Valittavana on 1 – 5 vuoden jatkolisenssit, mukaan lukien laajennettu takuu kolmesta vuodesta viiteen. Palveluun sisältyy aiemmin tuttu Digi Remote Manager -pilvipalvelu sekä asiakastuki 24 x 7 x 365.
Kattavan palvelupaketin tarjoava Digi 360 sisältää tarkoitukseen soveltuvan laitteistokannan (mobiilireitittimet), ohjelmistot, palvelut ja parannetun takuun. Nämä yhdessä yksinkertaistavat IoT-projektien käyttöönottoa ja helpottavat yritysten kohtaamia haasteita käyttöönottojen määrityksissä ja hallinnassa. Digi 360:n avulla asiakkaat hyötyvät Digin kestävistä laitteista, jotka mahdollistavat automaation ja reunalaskennan useissa yritys-, teollisuus- ja kuljetusympäristöissä. Lisäksi uusimpien työkalujen ja resurssien tuomat hyödyt parantavat hallintaa ja käyttöönoton suojausta erilaisissa käyttötapauksissa. Tämä kattava ratkaisu tarjoaa vertaansa vailla olevan asiakaskokemuksen, joka minimoi viiveet projekteissa ja maksimoi sijoitetun pääoman tuoton.
Digi 360 ominaisuudet
Hallinta Digi Remote Managerin (Digi RM) kautta: Digi Remote Manager on älykäs verkon komentokeskus, joka tarjoaa keskitetyn ohjauksen, hallinnan, suojauksen ja reunaälyn. Digi RM tarjoaa yhden turvallisen alustan, joka mahdollistaa verkon kunnon seurannan ja välittömät hälytykset kaikkialta verkosta, ja se pystyy sekä diagnosoimaan että korjaamaan ongelmia, mikä vähentää tarvetta käyttää teknikkoa tai rullata kuorma-autoa. Muita ominaisuuksia ovat API-käyttö, yksinkertaistettu konfigurointi, kaistan ulkopuolinen hallinta, ajoitettu automaatio ja pääsy useisiin lisäarvopalveluihin.
Digi Cellular Devices: Poikkeuksellisesta suorituskyvystään tunnetut haastavimmissakin olosuhteissa Digin helppokäyttöiset, alan johtavat laitteet tarjoavat konfiguroitavuutta, skaalautuvuutta ja tarkoitukseen rakennetun suunnittelun. Lisäksi Digi Edge -laitteet on suunniteltu pidentämään tuotteiden elinkaarta, maailmanluokan luotettavuutta, mobiili- ja kiinteää langatonta yhteyttä sekä integroitua ohjelmistoa ja tietoturvaa kriittisten järjestelmien pitämiseksi toiminnassa tehokkaasti.
Asiakaspalvelu: Digi Expert Support tarjoaa teknistä apua, mukaan lukien 24/7/365 asiantuntijatuen neljän tunnin vastauspalvelutason sopimuksen puitteissa ensisijaisen tapauksen ratkaisuun, konfigurointiin ja verkon vianmääritykseen sekä tuotteiden korjausvaltuutusten (RMA) ja ominaisuuksiin/toimintoihin. Asiantuntijapalvelut ovat myös saatavilla integroitavaksi kolmannen osapuolen laitteisiin ja koodin virheenkorjaukseen.
Rajoitettu elinikäinen takuu: Digi 360 sisältää parannetun rajoitetun elinikäisen takuun, joka tarjoaa reunalaitteiden suojauksen aktiivisille tilaajille koko tilauksen ajan.
Lisätietoa: https://www.digi.com/digi360